lördag 22 augusti 2009

Sugen på att köpa något

Jag är sugen på att göra ett större inköp. Eftersom jag inte vet vad än så snurrar hjärnan på högvarv för att komma på något vettigt att köpa. Tvättkorgar till tvättsugen, så att vi (läs jag) kan få ordning där inne. Eller kanske möblera om och få i ordning på Isaks blivande rum. Då kan det ju hända att jag kommer på vad som kan tänkas behövas där inne. För något nytt borde vi ju köpa till honom. Eller ska han ha de gamla hyllorna så kan vi köpa nya till oss. Får köpa nya till honom när han blir större. Alva borde kanske få ny hylla så kan Isak ärva hennes. Ungefär så snurrar det. Har ännu inte fått i ordning på hur jag/vi ska göra. Borde ta tag i Isaks rum. Det kommer behövas göras trotts allt. Just nu är det en röra av allt möjligt. Att orken börjar komma tillbaks är ju något som underlättar. Är inte helt återställd i bäckenet ännu. Känner av det när jag inte kunnat hejda mig. Men det går åt rätt håll.

Får återkomma när inköpet/en är gjorda.

Inga kommentarer: