fredag 3 april 2009

Vår och nagellack



Det börjar bli vår och vårblommorna börjar poppa upp lite över allt. I och med vårkänslorna tinar även nagellacken upp igen. Av någon anledning tycker jag att nagellack hör till vår och sommar. Vet inte om det är för att de piggar upp lite extra, fast det borde innebära att man behövde det extra mycket på höst och vinter.

Hur som helst så var jag tvungen att gå igenom mina lack. Det resulterade i att jag kände ett stort behov av att köpa nya färger. Har lyckats hålla mig ännu. Hittade en rosa som var lite rolig, som jag helt glömt av att jag hade.
Nästa steg i genomgången är att slänga gamla lack som jag aldrig kommer att använda. Inte ens till att göra några figurer med. Det är nog dags att uppgradera mina blommor till något mer. Vet inte vad ännu, men något enkelt kul ska jag nog komma på.

Inga kommentarer: