fredag 3 april 2009

Bara titta, inget bestämt

Imorgon ska vi titta på en valp. Bara titta till att börja med. Vi har inte bsetämt oss för att köpa. De saker som spelar in just nu, innan vi sett dem är följande.
Farbror J blir jätteallergisk = ingen hund
Av någon anledning gillar vi inte hundarna/valparna = ingen hund
Vi gillar inte uppfödaren = ingen hund

Det ska bli jätte spännande att ser hur det går imorgon. De bilder och det jag läst om rasen Schapendoes har gjort att jag fallit för dem. Tror verkligen att det är rätt ras för mig och min famlij. Inte för stor och inte för liten, bara alldeles lagom. Mycket päls i och för sig, så det krävs ju lite pälsvård. Å andra sidan så är det samma sak för vilken ras jag än tittat på.

Ska se om jag inte får upp lite bilder imorgon. Och en avrapportering hur besluten fattats.

Ikväll ska jag i korta drag hämta Farbror J, ta ut pengar (till en eventuell handpenning), åka hem och äta grillade revben som Dennis fixat på grillen.

Inga kommentarer: